کیا ۸ تیر سونو انومالی دارن اعلام حضور کنن؟🥹

۱۰ پاسخ

من ۶تیر دکتر گفت برم

من ۱۰ نیر دکتر برام نوشت

من یک تیر باید برم

منم ۸ تیر دارم😍

من یک هفته دیگ. سو نو گرافی انومالی دارم

من ۳۰تیر

من ۱۸ تیر دارم برام دعا کنید🥺

من شنبه دارممم 🥹🥹🥹🥹🥹

من شنبه دارم یعنی پس فردا🥲

من ۱ تیر ۱۷ هفته ۶ روز میشم

سوال های مرتبط

مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ال آی 🩷 مامان ال آی 🩷 روزهای ابتدایی تولد