زایمان کیا 4/4/4 اعلام حضور کنن
:-)

۸ پاسخ

منم 1404/4/30

خیلی تاریخه شیکه🥰ولی مهم سلامتی نی نی ومامانش

من ۴/۹/۴میشم☺️

من اگه سز بشم بهردلیلی🤣

من البته اگر همچنان بچم بریچ بمونه و سزارینم کنن ۴/۴ میشم ۳۸ هفته و ۲ روز😅

چه تاریخ روندی عزیزم

من تولدم اون روز 😇😇😇

من🙋‍♀️
ولی دکترم و بیمارستان اون تاریخ زایمان انجام نمیدن😒

سوال های مرتبط

مامان اولی🙂 مامان اولی🙂 هفته هجدهم بارداری
مامان بنیامین و حسین مامان بنیامین و حسین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری