بچه هاتون چند کیلوعه و پوشک سایز چند میزنین

۱۷ پاسخ

نمیدونم چند کیلو....ولی سایز ۴میبندم

۱۳ کیلو ۶ میبندم

١٤ونيم ،يك سال و سه ماه از پوشك گرفتمش

وزنش 15هست سایز 6میبستم براش شورتی
الان خیلی وقته گرفتمش از پوشک دیگه

۱۲ کیلو و دوماهه گرفتم از پوشک

تقریباً ۱۱ نیم تا ی هفته پیش ۴ میبستم الان تقریباً از پوشک گرفتمش

11.800 سایز 5 هانیز

من 20ماهگی دخترموگرفتم از پوشک ولی آخرین بار5 بستم

نزدیک ۱۳ مای بی بی ۵

14 کیلو سایز 4

۱۳کیلو سایز۶مایبیبی میبندم

دیگه پوشک نمیکنم ، اما این اواخر ۴ هانیز میبستم ۱۱ کیلوعه

۶مولفیکس از ۶مایبیبی بزرگتره و بهتره بنظرم چندماهیه که مولفیکس استفاده میکنم

۱۱ خرده ای سایز ۴ و ۵ مولفیکس

۱۵کیلو سایز ۶ میبندم

۱۵۵۰۰
مای بیبی سایز ۷ شورتی

گرفتمش دگ ولی این اخریا 6مولفیکس حدود 14کیلوعه

سوال های مرتبط

مامان قندعسلم مامان قندعسلم ۲ سالگی