۵ پاسخ

فقط سونو مشخص میشه علائمی نداره

من لکه بینی داشتم همش صبر کن بعضی وقتا قلب دیر تشکیل میشه ۹هفته برو برا سونو ی سونوگرافی خوب

بعضیا ب خونریزی و درد گرقتار میشن بعضیام هیچ علایمی ندارن

ممکنم هست لک ببینی ولی سونو بابذ بشه

فقط تو سونو معلوم میشه

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۲ سالگی