فقط سونو مشخص میشه علائمی نداره
من لکه بینی داشتم همش صبر کن بعضی وقتا قلب دیر تشکیل میشه ۹هفته برو برا سونو ی سونوگرافی خوب
بعضیا ب خونریزی و درد گرقتار میشن بعضیام هیچ علایمی ندارن
ممکنم هست لک ببینی ولی سونو بابذ بشه
فقط تو سونو معلوم میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.