۲ پاسخ

چون فقط فرزندپروی‌بازه
اونجوری مینویسن این قسمت نشون داده بشه

چون دورهمی بسته اس و فرزندپروری بازه فقط اینا رو مینویسیم که تاپیک به همه نشون داده بشه

سوال های مرتبط

مامان قلبم مامان قلبم ۱۵ ماهگی