۱۵ پاسخ

خب عزیزم همه تهرانی نیستن ک بدونن هزینه بیمارستان چقد بوده

گلم هر بیمارستان یه نرخ داره هر شهری یه نرخ و هر دکتری یه نرخ پس انتظار نداشته باش بهت جوابی بدن

تهران از بقیه جاها گرون تره سال جدید هم میشه تعرفه بالا می‌ره ،،برو بالای پنجاه تومن تا هفتاد هشتاد تومن اینا بنظرم با توجه به پیام های بقیه

منم زایمان اولمه نمیدونم چقده

من جواب دادم
مهر ۸۰ میلیون دادم شبی ۴۰ تومن

من الان زنگ زدم عرفان نيايش گفت ٨٠ تومن

من فردا عملمه نیکان اقدسیه ۱۰۰ اینا میشه

هزینه تو شهر ما با بی حسی با همه چی یه ۶۰ تا ۷۰ میلیونی میشه

بهتره بری بیمارستانی که میخوای زایمان کنی دقیق بپرسی. دولتی و خصوصی و سزارین و طبیعی همش فرق داره. اتاق خصوصی بگیری فرق میکنه.. آمپول بی حسی بگیری فرق میکنه

سزارین میشه حدود ۵۰.۶۰

تو مازندران بین ۵۰تا۶۰تومنه

😂😂😂😂😂😂😂
خیلی خوب بود

منم زایمان اولمه نمی‌دونم
اما از بیمارستان عرفان پرسیدم تقریبا ۶۰ ۶۵ میلیون میشه

تو ارومیه با بیمه‌ و دارو اینا میشه ۳ میلیون اینا شاید ۴ میلیون

من چون بچه دوممه و طبیعی ۵تومن دادم به دکترم

سوال های مرتبط

مامان ایلماه 🧿🎀🫀 مامان ایلماه 🧿🎀🫀 ۱۲ ماهگی
مامان آلوچه🫠 مامان آلوچه🫠 ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 هفته سی‌وسوم بارداری