۴ پاسخ

من دهانه رحمم ۵ سانت باز بود رفتم بستری شدم با آمپول فشار شدم ۸ سانت کیسه آبم زد بچم اومد
طبیعی بودم ولی دردی نداشتم تو ماینه فهمیدم ۵ سانت بازم

دوش آب گرم بگیر ،اسکات بزن ،راحت دردهای شروع بشه ،دهانه رحم باز بشه ،و آمپول فشار نخوری

نه عزیزم

نه اگه خودت دهانه رحنت راحت باز بشه نمیزنن دیگه که

سوال های مرتبط