۳ پاسخ

با ان اس تی مشخص میشه انقباص من دو تا بچه هام تو 36هفته بخاطر انقباض زایمان کردم

اره اگه بادرد باشه و بگیره و ول کنه

اگه با درد همراه باشه و منظم باشه اره

سوال های مرتبط