۳ پاسخ

اگ درد زایمان باشه خودت میفهمی فاصلش هعی کم میشه و شدتش بیشتر آدم کم میاره از درد

احتمالا ماه درده نگران نباش

اگه میگیره و ول میکنه پس انقباضع .فاصله انقباضت چقده دقت کن ببین مرتب پشت سرهم و بافاصله کمه یا نامنظمه؟؟.
اگه نامظمه ک انقباض کاذبه ولی اگه منظمه باید بری بیمارستان

سوال های مرتبط