۵ پاسخ

یهویی میبینی از سینه خیز دست گرفت بلند شد مثلا یه وسیله ای که دوست داره بزار روی ارتفاع کوچیک دست بگیره تلاش کنه برش داره دیگه خودش راه میوفته

پسر منم فقط سینه خیز میره

بله بعدش ۴دستو پا بعد با کمک وایستادن
باکمک راه رفتن بعد مستقل شدن

پسرا ی کوچولو تنبل تر از دختران نگران نباش بچه با بچه فرق داره

بعضیا یهو بلند میشن چهاردست و پا نمیرن

سوال های مرتبط