کاش یکم لازانیا براش نگه میداشتی وقتی اومدن براشون ببری باز نیاز به دعوت نباشه
زنگ نزن اون مال دیشب بوده
ماشالا چقدر پرووئه😆
شوهرت کار خوبی کرده
اگه خیلی باهم اوکی هستین بگو امشب بیاین دور هم باشیم هر چی هم درست کردی مهم نیست
دیشب دیشب بود تموم شد و رفت تماااام
زنگ نزن ولش کن،این جاریارو هرررررررر کاری ام براشون بکنی بازم جاری ان
تو دیشب به اون گفتی بیا اگه اون ارزش و احترام حالیش میشد باید دیشب قبول میکرد و میومد...مگه تو بیکاری که هروقت اون دلش خواست بیاد و تو پاشی واسش شام درست کنی...منم با مادرشوهرم و جاریم تو یه ساختمون،دقییییقا مثل دو تا همسایه شایدم غریبه تریم،من عروس اول بودم،اون وقتی وارد خونواده شد گفتم باهم اوکی باشیم و دوست بشم باهاش،چون تو یه ساختمونم هستیم،دیدم نهههههه از جاری دوست و همسایه در نمیاد،من خواستم اون خودش نخواست منم خیلی راحت گذاشتمش کنار😅🤣
به نطر من نه دیگه
تو برای دیشب دعوتشون کردی
حالا اونا نیومدن پس تمومه
ن بابا ولش کن اون برا دیشب بود دعوت کردی رد کردن
حالا اگ خیلی صمیمی هستین یه ماکارانی درست کن بیان باهم بخورین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.