اینو جواب بدین

پوشک .شیر خشک .نوزاد.تب

تصویر
۹ پاسخ

کاش یکم لازانیا براش نگه میداشتی وقتی اومدن براشون ببری باز نیاز به دعوت نباشه

زنگ نزن اون مال دیشب بوده

ماشالا چقدر پرووئه😆

شوهرت کار خوبی کرده
اگه خیلی باهم اوکی هستین بگو امشب بیاین دور هم باشیم هر چی هم درست کردی مهم نیست

دیشب دیشب بود تموم شد و رفت تماااام

زنگ نزن ولش کن،این جاریارو هرررررررر کاری ام براشون بکنی بازم جاری ان
تو دیشب به اون گفتی بیا اگه اون ارزش و احترام حالیش میشد باید دیشب قبول میکرد و میومد...مگه تو بیکاری که هروقت اون دلش خواست بیاد و تو پاشی واسش شام درست کنی...منم با مادرشوهرم و جاریم تو یه ساختمون،دقییییقا مثل دو تا همسایه شایدم غریبه تریم،من عروس اول بودم،اون وقتی وارد خونواده شد گفتم باهم اوکی باشیم و دوست بشم باهاش،چون تو یه ساختمونم هستیم،دیدم نهههههه از جاری دوست و همسایه در نمیاد،من خواستم اون خودش نخواست منم خیلی راحت گذاشتمش کنار😅🤣

به نطر من نه دیگه
تو برای دیشب دعوتشون کردی
حالا اونا نیومدن پس تمومه

ن بابا ولش کن اون برا دیشب بود دعوت کردی رد کردن

حالا اگ خیلی صمیمی هستین یه ماکارانی درست کن بیان باهم بخورین

سوال های مرتبط