بله ماه دیگه دقیقا همین موقع ۲۲هست مطمئن باش
همه میگن بعد از جنگ میره بالا ولی من بهت میگم بعد از عید میاد پایین از ۱۷ تومنم میاد پایین تر هرسال همین بوده قبل از عید سرسام اور قیمت طلا میره بالا بعد از عید فروکش میکنه میاد. پایین بازم خودت میدونی
گفتن صبر کنید 15فروروین بالا میره
بعد از جنگ میره بالا
میگفتن تا 15 میاد پایین ب نظرتون میاد؟؟؟
انس جهانی بالاس طلا بخاطر جنک پایین اومده الان بفروشی ضرر کردی صبر کن
الان وقت خرید نه فروش انس جهانی بالا هست قطعا اگه میدونی یکی دو ماه یا بیشتر صبر کنی بالا میره اما اگه اون کارت هم واجب و ضروری هست خب بفروش انجام بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.