۲ پاسخ

کجا مینویسه من متوجه نمیشم چرا😂😂😂

۷ و خورده ای بود مال شوهر من دکتر گف خوبه ولی ما بدون برنامه بند رو انگاری ب اب دادیم😂بهویی باردار شدم خودم تنبلی داشتم فکر نمیکردم بگیره حسمم میگه دختر بچم

سوال های مرتبط

مامان هدیه الهی مامان هدیه الهی ۶ ماهگی
مامان فندوقا مامان فندوقا هفته سیزدهم بارداری
مامان آسمان مامان آسمان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مینا

میدونم به زودی میای❤️ مینا میدونم به زودی میای❤️ قصد بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری