به من گفتن اگه ویارت خوب بشه نهایت ۲۷۰۰ به دنیا میاد
خوبم نشد ۳۴۵۰ به دنیا اومد
معمولا هیچ اعتمادی نیس چون کاملا تقریبی ولی سونو های حرفه ای درصد خطای کمتری دارن اما بازم نمیشه گف دقیق
تجربش خودم ندارم بچه اولمه ولی از اشناها بودن که وزن و اشتباه گفته و وزن بچشون زیاد بوده
چطور مگه وزن جنین همون نیس که تو سونو میگن اگه اون نیس پس از کجا وزن جنین و بفهمیم؟
بمن کامل دروغ گفتن هم اندازه ها هم وزن
تقریبیه دیگه
تقریبا ۲۰ درصد😁 والا من ندیدم کسی دقیق درست باشه
هیچ اعتمادی نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.