واکسن دوماهگی سخته؟تجربتون؟

۴ پاسخ

ن عزیزم اونقدرم سخت نیست ولی امپوله دیگه اولش درد داره استامينوفن روز اول هر۴ ساعت مرتب بده بعدشم رد سوزن که ب پای بچه میزنن قطره استامينوفن چرب کن دردپاشو آروم میکنه

نه انچنان ی روزه کلش

من صبح برابچم زدن خیلی گریه می‌کنه درد داره

نه عزيزم سخت نيست البته بستگى به بدن نوزاد داره بعضيا بد واكسنن بعضيا هم خوبن و اذيت نميشن

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو ۷ ماهگی
مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل ۸ ماهگی
مامان رهام😍رادمهر😍 مامان رهام😍رادمهر😍 ۱۶ ماهگی