روغن زیتون بهش بده
کره داخل همه چی بریز اگه حساسیت نداره
ببردکتر
تو سوپش الو بنداز .روغن زیتون بده
شربت گلاب هم خیلی خوبه
الو عالیه با کیوی
پدی لاکت بده هر روز
بهش مربا انجیر بده
بهش انجیر خشک خیس کن بده خیارم خوبه واسه یبوست
سیب بپز بهش بده و شیاف گلیسیرین بزار شیاف روکامل نزار ک اذیت بشه یک چهارمش بزار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.