۱۵ پاسخ

فقط میتونم بگم مبارکه
خدا قوت پیشاپیش

فقط میتونم بگم مبارکه جنگ کار دستتون داد همتون حامله شدین😁

ناخواسته بوده انشالله خدا توانی نگه داریشم بده خدا قوتتتت

بچم کوچیکه بقل و محبت میخواد ..نمی‌دونم..داغونم

منم باردار دارم .بارداری اولم خیلی سختی کشیدم.الان نمی‌دونم نگه دارم یا نه...دوراهی ام

جنگ چه اثری بر افزایش جمعیت داشته😂مبارکه عزیزم🌹

مبارکه عزیزم انشالله بسلامتی فارغ بشی

منم حاملم 😄درخواست بده همو داشته باشیم

واقعا چ مثبت قشنگی

مبارکه عزیزم

خدا کنه مال من مثبت نشه🥺

گروه زدیم روبیکا برا تجربیات همدیگ بیاین
K403selin

مبارکه عزیزم

ناخواسته؟؟ مبارک باشه🥲

ایشالا صبر ایوووووب خدا بهت بده مبارک 💓😁

سوال های مرتبط

مامان معراج 💞مرصاد🧿 مامان معراج 💞مرصاد🧿 ۲ سالگی