سلام واسه تشکیل قلب چند هفته برم سونو؟؟

۳ پاسخ

8هفته

من ۶ هفته رفتم تشکیل شده بود

۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان آرسام وفاطمه مامان آرسام وفاطمه ۲ ماهگی