۲ پاسخ

ما بستگی به پولمون داره...خودم نظرم ماشین شارژیه ولی اگرم نشد براش سه‌چرخه میخرم...تم تولد هنوز فکر نکردم شاید دایناسور بذارم

بیا تاپیک منم سر بزنيد گناه دارم خخخخ
منم آخر فروردین تولدش
شاید ببرمش اتلیه

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی👼🏻🤎 مامان امیرعلی👼🏻🤎 ۲ سالگی