۳ پاسخ

منم استراحت مطلقم
منزل مادرمم ازپذیرایی تاراهروری سرویس بهداشتی 5تاپله داره وخب میرم
گهگاه توخونه براي چنددیقه پیاده روی میکنم

چرا استراحت شدین شما ؟دهانه رحمتون بازه؟

من میرم البته فاصلش خیلی کمه سرویس چسبیده به اتاقیه که داخلش هستم درحد سه چهارقدم راه میرم
لگن رو نمیتونم تحمل کنم اصلا

سوال های مرتبط

مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها روزهای ابتدایی تولد