برای شما هم روزای استراحت مطلقی نمیگذره؟

۶ پاسخ

خیلی سخته منم استراحتم اما باز تا الان دوستام همش میان پیشم مخصوصا آخر هفته ها یکم راحت تر میگذره

اره والا الان ک حسابی کلافم

بعله خیلی رو مخ

خيليييييي سخته مخصوصا روزهاي٥شنبه

چرا مطلقی

آره خیلی سخته

سوال های مرتبط

مامان بامداد مامان بامداد ۱ ماهگی
مامان آیلا 🍓🤍 مامان آیلا 🍓🤍 ۱ ماهگی