۵ پاسخ

من برا پسر بزرگم تو غذاش میزدم طعم خوبی نداشت نمیخورد
برا اینیکی ندادم
از نظر غذایی بله خیلی خوبه

امانمیدونم خوبه یانه

منم میدم

توماست میریزم

بلهههه عالیههه

سوال های مرتبط

مامان برسام جون مامان برسام جون ۱۵ ماهگی
مامان الارا مامان الارا ۹ ماهگی