دختر من از9ماهگی دیگه شیرنخورد
فعلا دارم سعی میکنم بهش شیر خشک بدم شیرخودمو قطع کنم کم کم
تصمیم ندارم از شیر بگیرمش . کلا خودش تصمیم گیرنده اس همین الان شیرش رو کم کرده
احتمالا یک سال و نیم به بعد
قبل ازدوسالگیش
پسر اولم رو هم یک ماه قبل از تولد دوسالگیش ازشیر گرفتم
دوسال و نیم از شیر میگیرم
من تا ۲سالگی
بعد 18 ماهگی کم کم شروع میکنم به از شیر گرفتن. خیلی نامحسوس کم میکنم تا دو سه ماه بعدش
دو سال و نیم تاو۳ سال ولی تا هر موقع بخواب شبا بهش پاستوریزه میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.