بچه هاتونو کی میخاین از شیر بگبرین؟

۸ پاسخ

دختر من از9ماهگی دیگه شیرنخورد

فعلا دارم سعی میکنم بهش شیر خشک بدم شیرخودمو قطع کنم کم کم

تصمیم ندارم از شیر بگیرمش . کلا خودش تصمیم گیرنده اس همین الان شیرش رو کم کرده

احتمالا یک سال و نیم به بعد
قبل ازدوسالگیش
پسر اولم رو هم یک ماه قبل از تولد دوسالگیش ازشیر گرفتم

دوسال و نیم از شیر میگیرم

من تا ۲سالگی

بعد 18 ماهگی کم کم شروع میکنم به از شیر گرفتن. خیلی نامحسوس کم میکنم تا دو سه ماه بعدش

دو سال و نیم تاو۳ سال ولی تا هر موقع بخواب شبا بهش پاستوریزه میدم

سوال های مرتبط

مامان selin•💜🦄• مامان selin•💜🦄• ۱ سالگی
مامان نیلرام 🤍🥹 مامان نیلرام 🤍🥹 ۱ سالگی
مامان ارغوان🤰🏼 مامان ارغوان🤰🏼 ۱۶ ماهگی