بالای 2هزار یاک تشکیل میشه ولی بمون هفت یا هشت هفته برو خیال راحت صدای قلبم میشنوی
من که نمیرم صب میکنم ۱۵ فروردین میرم🥺🥺
دیگه میتونی بری ولی ۱ هقته صبر کنی یهو صدای قلبشم میشنوی🥰
من روز 20 انتقال رفتم واژینال ساک و کیسه زرده دیده شد
عزیزم زود نرو
من اولین سونوم بعد جواب آزمایشم ، یک هفته بعدش بود که گفت فقط ساک بارداری هست
بعدش ۲ هفته دیگه بود که قلب هم میزد
من پنج هفته و چهار روز رفتم ساکو دید .
چند روز قبلش بتا دادم ۲۱ هزار بود عددش .
عزیزم من ۵ هفته بودم با بتای ۲۷۹ رفتم دکتر سنو واژینال انجام داد ساک تشکیل شده بود.
فعلا برا سنو زوده صبر کن دو هفته دیگه برو سنو گرافی
الان بری چیزی نشون نمیده و استرس میگیری
چون برا من اینجوری شد بعد از مثبت شدن رفتم دکتر گفت سنو کنیم ببینیم چند تا ساک بارداری داری هیچی نشون نداد بعد از دوهفته که رفتم هم ساک بارداری بود هم قلب تشکیل شده بود
نرو سره کار خطر ناک
من بنای پیروزم ۳۵ بود
امروز ۳۸
خیلی کم نیست این عدد؟ منم استرس دارم برای عدد و ساک بارداری
صبر کن .چرا عجله داری
یادمه پنج شنبه که آزمایش دادم بتام ۱۰۱۱ بود دو روز بعدش شنبه که رفتم سونو ساک حاملگی رو دید
حدود ۲۰۰۰ باید باشه تا سونو شکمی خودشو نشون بده
بالای هزار باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.