۸ پاسخ

عزیزم زایمان چه طبیعی چه سزارین دردهای خودشو داره به حرف دکتر ت گوش کن انشالله به سلامتی زایمان میکنی

از نظر دکتر همون ۳۷ هستی بهش نمیگن ۳۸ تا زمانی که هفته اش پر شه

داری ۳۸هفته رو کامل میکنی

زایمانت طبیعی یا سزارین

۳۷ هفته رو کامل کردی ۱ روزه که اومدی تو ۳۸ هفته

داری ۳۸ هفته رو پر میکنی
۳۷ هفته رو کامل کردی

37 هفته رو تموم کردی تو 38

تازه وارد ۳۸ شدی منم همینم

سوال های مرتبط

مامان مارال 🧚‍♀️🍄 مامان مارال 🧚‍♀️🍄 ۱۱ ماهگی