تو خونه درس کن کاکائو شو خیلی کم بریز
من خودم تو خونه برا دختر شیرکاکائو درست میکردم شیرکاکائو بیرون اصلا بهش نمیدم.تو یک ماه هی مقدار پودر کاکائو ک داخل شیر میرختم رو کم کردم ک دیگه الان اصلا ب صفر رسیده هیچ پودر کاکائویی داخل شیرش نمیریزم.فقط شیر خالص میخوره
خب بده
پسر من دوس نداره
کاکائو زیاد و هر روزش باعث بیش فعالی و عصبی بودنشون میشه
دختر من کاکائو خیلی دوس داره ، همسرم چندبار براش خرید عادت کرد، الان گریه هم کنه نمیخرم براش، کم کم داره یادش میره
خب مگه بده؟
من پسرم میخوره
حواست باشه کاکائو بیش فعال میکنه
من درست میکنم میدم باشیرینی کم
پسرمنم عاشقشه
از یه مقداری بیشتر نده ، بذار گریه کنه
اینجوری یاد میگیره برای رسیدن به هرچیزی گریه نگنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.