۲ پاسخ

دختر من تا یک ماهگی تقریبا سه ساعتی یکبار کار میکرد شمکش ۱ کیلو ماه اول وزن گرفت
الان توی ماه دوم شده روزی سه چهار بار
بازم خوب وزن گرفته خداروشکر

من بچم ماه اول خیلی خوب بود شکمش خیلی خوب کار میکرد خیلی هم عالی وزن گرفته بود از ماه دوم تا الان ک چند روز دیگه سه ماهش میشه اصلا خوب شکمش کار نمیکنه اصلا انچنانی وزن نگرفته هنوزم کوچولوعه حس میکنم رشت نکرده بردمش دکتر واسش شربت داد میدمش اما هنو شکمش زیاد کار نمیکنه

سوال های مرتبط