۴ پاسخ

عرق نعنا فقط مجازه

سیب زمینی آب‌پز. غذا تو توهر وعده کم کم کن مثلا نهار تو ۲ بار بخور یک بشقاب یک دفع نخور نصفش بخور نصف دیگه شو یکساعت بعد بخور. وقتی حالت تهوع اگر داری بیسکویت ترد نمکی بخور کلوچه زنجبیلی دکتر گوارش رفتم حالم خیلی بد بود.امپرازول.فاموتیدین.دیمترون داد بهم من اسید معده بالا رفته بود مری من زخم کرده بود تا ۶ ماهگی همین آش کاسم بود چیز ترش تحریک کننده نخور

فاموتیدین مجازه. من از اول میخوردم.

چند هفته ای

سوال های مرتبط

مامان الینا مامان الینا ۲ سالگی
مامان آرکان و آنیا💓 مامان آرکان و آنیا💓 ۲ سالگی