۱ پاسخ

من یه مدت روزا کم کردم روزی یدونه دادم( شیشه شو قایم میکردم یادش میرفت) بعد رسیدم به شب شبا رو هم یکی در میون به جای شیر اب میدادم . بعدش دیگه شبا هم ندادم .
یکی دو هفته فقط غروبا یکی میخورد تا شیرش تموم بشه و بعد تمام.
اونا وابسته شیر نیستن وابسته شیشه ان.
تا ی هفته که برا شیشه بی قراری میکرد میگفتم شیشه مال نی نی هاس تو خانوم شدی . اونم ذوق میکرد میکفت خانم و میرفت . البته ۲۰ روزه گرفتم

سوال های مرتبط