من یه مدت روزا کم کردم روزی یدونه دادم( شیشه شو قایم میکردم یادش میرفت) بعد رسیدم به شب شبا رو هم یکی در میون به جای شیر اب میدادم . بعدش دیگه شبا هم ندادم .
یکی دو هفته فقط غروبا یکی میخورد تا شیرش تموم بشه و بعد تمام.
اونا وابسته شیر نیستن وابسته شیشه ان.
تا ی هفته که برا شیشه بی قراری میکرد میگفتم شیشه مال نی نی هاس تو خانوم شدی . اونم ذوق میکرد میکفت خانم و میرفت . البته ۲۰ روزه گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.