۴ پاسخ

اگه زیاد بخیه بزنن تا۴۰روز

سلام برای من ک جذبی بود جذب شد ،ولی برای کسای ک جذبی نیس خود ماما وقت میده میگه مثلاً دوهفته دیگ بیا ،خود به خود فک نکنم بیوفته ،اک بیوفته باید بری پیش ماما یه چک بکنه شاید جوش نخورده باشه،برا من نزدیک یه ماهی طول کشید بستکی به پوستتون داره

اره داخلی ها جذبی هست بیرونی ها میوفته کم کم حدودا تا ۱۴روز بعد شایدم بیشتر
من امروز آخری افتاد

اره خودشون میفتن

سوال های مرتبط