۱۰ پاسخ

تم رالی و فضانورد قشنگن

تولد دختر من چون تو جنگ بود خیلی ساده یه چندتا بادکنک زدیم برای اینکه دلش نشکنه

تصویر

سلام عزیزم
تولد پسر من دو فروردین بود
مهمون دعوت نکردم
فقط میخواستم عکس داشته باشه

تصویر

من برا پسرم خیلی ساده تزئین کردم 1فروردین دنیا اومد تولد 3سالگیش هست

تصویر

باید ببینی به چی علاقه داره
ما تممون قطاربود پسرم عاشق قطاره

من چون دخترم عاشق پپاپیگه تم پپا درست کردم

تصویر

تولدش پیشاپیش مبارک 💝
من از این تم ترند شد ک بادکنک از سقف اویزون میکنن با ربان انجام دادم هم ساده هم قشنگ

امسال خیلی ساده تولد گرفتیم چون هیچکس دل و دماغ نداشت

تصویر

من اینجوری زدم تم امسالشو

تصویر

وای چه باحال تولد دختر منم ۸ فروردینه
🥰🥰
براش بهترین هارو آرزو میکنم

سوال های مرتبط

مامان حلما❤️ مامان حلما❤️ ۳ سالگی