تم رالی و فضانورد قشنگن
تولد دختر من چون تو جنگ بود خیلی ساده یه چندتا بادکنک زدیم برای اینکه دلش نشکنه
سلام عزیزم
تولد پسر من دو فروردین بود
مهمون دعوت نکردم
فقط میخواستم عکس داشته باشه
من برا پسرم خیلی ساده تزئین کردم 1فروردین دنیا اومد تولد 3سالگیش هست
باید ببینی به چی علاقه داره
ما تممون قطاربود پسرم عاشق قطاره
من چون دخترم عاشق پپاپیگه تم پپا درست کردم
تولدش پیشاپیش مبارک 💝
من از این تم ترند شد ک بادکنک از سقف اویزون میکنن با ربان انجام دادم هم ساده هم قشنگ
امسال خیلی ساده تولد گرفتیم چون هیچکس دل و دماغ نداشت
من اینجوری زدم تم امسالشو
وای چه باحال تولد دختر منم ۸ فروردینه
🥰🥰
براش بهترین هارو آرزو میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.