بچه ها از تجره هاتون بگید چیکار کردین باردار شدین زود نتیجه گرفتین؟

تصویر
۹ پاسخ

۵ ماه اقدام بودم خیلی بهش توجه میکردم ماه اخری رابطه وبد فقط یدون جلوگیری خیلی ریلکس بدون هیچ فکری راجع بهش اصلا مهم نبود برام ! همون مثبت شد

رفتم کلاس ایروبیک

دقیقا همون مایکه بیخیال بودم چون میخواستم برم عکس رنگی همون ماه باردارشدم

بیخیالی همین

منم دقیقا تو بیخال ترین حالت باردار شدم اصلاح سبک کردم هم خودم هم شوهرم و یچیزی که فکر میکنم خیلی تاثیر داشت من برای بار اول بغد سکس تا صبح خوابیدم و اصلا بلند نشدم همیشه نیم ساعت بعد رابطه پامیشدم خودمو میشستم من حس میکنم اینم تاثیر داشت

هیچ نشدیم هنوز.نمیدونم چرا نمیشه خستم😢

من باشگاه میرفتم ۶کیلو کم کردم البته مشکلی نداشت این ماه موقع پریودی زیر شکمم سیاهدانه میمالیدم و شوهرم واریکوسل گرید۱و۲داشت در کمال تعجب دیشب فهمیدم باردارم شوهرمم مکمل میخورد قرار بود بعد عید عمل کنه دکتر

من چندماه مداوم ورزش میکردم البته نه به نیت بارداری! از سه ماه قبل از اقدام هم رفتم چکاپ‌هامو انجام دادم و فولیک اسید و ویتامین دی استفاده میکردم عجله ای هم نداشتم برای بارداری ولی ماه اول باردار شدم

زير نظر پزشك باش
چكاپ بده
ورزش كن مخصوصا يوگا
تغذيه رو رعايت كن

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری