۲ پاسخ

هیچ کاری نیاز نیست بکنی .اونایی که زیر یکسال اقدام باردار شدن جز خوش شانس ها بودن .این زمان خیلی طبیعیه .ببین ما به شخصه فقط مولتی ویتامین های مخصوص بارداری می‌خوردیم اون برای تقویت اسپرم و اینچیزا منم برای باروری و جواب داد .خودتو درگیر روز تخمک گذاری و اقدام و اینچیزا نکن ذهنت خسته میشه .مولتی ویتامین بخور و با لذت با همسرت رابطه داشته باش فقط جلوگیری نکن به زودی برات اتفاق می افته

شب اول پاکی یهویی از دسش در رف قرص اورژانسی خوردم همون شبش خودمو خوب شستم با کلی ترس و دعا ولی فایده ایی نداش گرفته بود 😒
پس یکی دوماه تو بیخیالی بزن خودش میگیره

سوال های مرتبط

مامان نورزندگیم👶🍼 مامان نورزندگیم👶🍼 هفته بیست‌ویکم بارداری