۴ پاسخ

حدودا همون 4 کیلو میشه بالای 3 و نیم کیلو حتما هست

من قبل عید سونو رفتم 1550بود

سونو کلا خطا داره من اخرین سونو وزن بم گفت ۲۹۵۰ ک ۳۸هفته زایمان کردم ۳۴۰۰بود یعنی خطا بود

من سر دختر اولم ۳۶ هفته ۳۲۰۰ بود ۳۹ هفته و ۲ روز که دنیا اومد ۳۷۶۰ بود در صورتی که دو روز قبلش سونو ۳۹۶۰ نشونش داد
این یکی ۳۶ هفته ۳ کیلو بود تا ببینم دنیا بیاد چقدر میشه

سوال های مرتبط

مامان رادوین و رایان مامان رادوین و رایان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 👶🏻بلوط🤩 مامان 👶🏻بلوط🤩 ۱۳ ماهگی
مامان پسرکوچولو👶🏻 مامان پسرکوچولو👶🏻 ۱۲ ماهگی