۱۰ پاسخ

ن بابا من تا دو روز میپیچمش اطراف ما سرد

زمستون نه
ولی الان اره

من آره میبرم معمولا هرروز هم میبرمش حموم

ن سرما میخوره

ن فرداش میبرم اونم با کاپشن و پتوپیچ

اره الان که هوا خوبه بعدم بچه رو هر جور بار بیاری همونجوری میشه

ن من برا پسر بزرگم همون روز هیچ جا نمی‌رفتم

اره
من حتی شده ۱ ساعت بعدشم بردم بیرون

اره ولی گوشش رو بپوشون و‌جوراب پاش باشه و‌لباس‌گرم و دور پیچ بافت

نه، اون‌روز کامل بیرون‌نمیبرمش تا فرداش

سوال های مرتبط