۲ پاسخ

پسر من با نان و اپتامیل وگیگوز یبوست میشه با ببلاک اسهال فقط بیومیل و بیومیل پلاس بهش میسازه

من ۷ تا بیومیل پلاس ۲ دارم چون بیومیل بچمو یبوست کرد همینطوری مونده رو دستم😂
ولی در کل اگه بیومیل یبوستش نکرده احتمالا نان هم بهش بسازه

سوال های مرتبط

مامان تربچه
🐣🫀 مامان تربچه 🐣🫀 ۱۳ ماهگی
مامان جوجه🐥 مامان جوجه🐥 ۱ سالگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی