اب دور جنین باید چند باشه که طبیعی باشه؟؟؟؟

۲ پاسخ

سلام نمیدونم جز منم دکتر بهم گفته سه هفته دیگه سونو روتکرارکن چون یکمی بیشتر از نرماله

میگن از ۶تا۱۸طبیعیه برامن ۵🥲🫠🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وششم بارداری
مامان آنیل مامان آنیل هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان رقیه سادات مامان رقیه سادات ۲ ماهگی
مامان ضحاگلی💫😍❤ مامان ضحاگلی💫😍❤ ۴ ماهگی
مامان دخملی🧚🏻‍♀️ مامان دخملی🧚🏻‍♀️ هفته سی‌وچهارم بارداری