مامانای شاغل شما تا چند هفته میرید سرکار

تصویر
۱۷ پاسخ

پرستارم بهداشت کار میکنم باید تا آخر برم ولی ماه آخر می‌خوام کلا استعلاجی ببرم و نرم😁

خوبه خیالت راحته دردت بگیره تو بیمارستانی 😂

من تا ۳۱ رفتم دی.ه زک هفته هست نمیرم

من تا الان رفتم

من تا ۶ ماه رفتم بعدش از قانون دولت برای دورکاری مادران باردار استفاده کردم

عزیزم منم پرستارم و هم بجه اولم هم الان از اول بارداریم مرخصی هستم تا بجه 9ماهش بشه ینی کلا18ماه ک 9ماهش استعلاجه من زسمی بیمارستان دولتیم نمیدونم شما چطوره شرایطتتون

من که معلمم از اسفند که ۸ ماهم بود مجازی شدیم دیگه فروردین رو مرخصی میگیرم ان شاالله

من از ماه ۶ مرخصی استعلاجی گرفتم البته سرکلاژ شدم😛

پرستار کدوم قسمتی؟

عزیزم دکتر خوب برای سزارین بهم معرفی میکنید شما که پرستارید؟

من تا آخر ۸ رفتم
میشد تا آخر اسفند

من تا ۱۲ هفته رفتم و دیگه مرخصی گرفتم

خدا قوت عزیزم.منم مثل شما پرستارم چه خوبه که میتونی بری من از ماه ۲ افتادم تو خونه فشارام پایینه حتی نمیتونم بشینم همش درازکشم

ای وای بالاسر زایمانم میری؟؟؟؟؟نمیترسی یهو لگدی چیزی بزنن

من تا خرداد میرم که میشه ۸ماه

۳۸ هفته فکر کنم🥴😅

تاپیکام ببین گلم🥰😍

سوال های مرتبط

مامان پسرم💚 مامان پسرم💚 هفته سی‌وهشتم بارداری