پرستارم بهداشت کار میکنم باید تا آخر برم ولی ماه آخر میخوام کلا استعلاجی ببرم و نرم😁
خوبه خیالت راحته دردت بگیره تو بیمارستانی 😂
من تا ۳۱ رفتم دی.ه زک هفته هست نمیرم
من تا الان رفتم
من تا ۶ ماه رفتم بعدش از قانون دولت برای دورکاری مادران باردار استفاده کردم
عزیزم منم پرستارم و هم بجه اولم هم الان از اول بارداریم مرخصی هستم تا بجه 9ماهش بشه ینی کلا18ماه ک 9ماهش استعلاجه من زسمی بیمارستان دولتیم نمیدونم شما چطوره شرایطتتون
من که معلمم از اسفند که ۸ ماهم بود مجازی شدیم دیگه فروردین رو مرخصی میگیرم ان شاالله
من از ماه ۶ مرخصی استعلاجی گرفتم البته سرکلاژ شدم😛
پرستار کدوم قسمتی؟
عزیزم دکتر خوب برای سزارین بهم معرفی میکنید شما که پرستارید؟
من تا آخر ۸ رفتم
میشد تا آخر اسفند
من تا ۱۲ هفته رفتم و دیگه مرخصی گرفتم
خدا قوت عزیزم.منم مثل شما پرستارم چه خوبه که میتونی بری من از ماه ۲ افتادم تو خونه فشارام پایینه حتی نمیتونم بشینم همش درازکشم
ای وای بالاسر زایمانم میری؟؟؟؟؟نمیترسی یهو لگدی چیزی بزنن
من تا خرداد میرم که میشه ۸ماه
۳۸ هفته فکر کنم🥴😅
تاپیکام ببین گلم🥰😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.