من هنوز دارم میام سرکار 😥
من تا اخر هفته 34 رفتم
من از هفته ۵ به علت کمر درد شدیدی که به خاطر بارداری گرفتم مجبور شدم مرخصی بگیرم🥲
من دیگه از امروز نرفتم
این ماه رو استعلاجی میگیرم
از ماه بعد هم مرخصی زایمان
مامانم ۷ تا ۱ ظهر میرن
من دلم میخواد از الان نرم همسرم میگه الان که حالت خوبه برو از تیر خواستی نرو ولی وقتی میرم اداره تا ساعت ۱۰ اوکی هستم ولی بعدش خسه میشم کمرم درد میگیره نمیتونم بشینم
من از روزی که جنگ شد نمیرم از دورکاری طرح جوانی جمعیت استفاده کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.