۷ پاسخ

منم ۳۱ رفتم ، خود آتلیه گفت هشت ماهگی بهترین موقعه است

من ٣٢ هفته رفتم عزيزم

از ۲۹ تا ۳۲ هفته برو

۳۴ هفته رفتم

من ۳۴ هفته رفتم
بهتره ۲۸ تا ۳۲ بری
واسه من خورد به این داستانا هی کنسل شد دیرتر شد
زودتر بری سبک تری راحت تر میتونی لباس عوض کنی و پز بگیری

من ک نرفتم چون شکم ندارم 😂

عکس بارداری یعنی‌ منظورمه

سوال های مرتبط

مامان پسرم💚 مامان پسرم💚 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری