منم ۳۱ رفتم ، خود آتلیه گفت هشت ماهگی بهترین موقعه است
من ٣٢ هفته رفتم عزيزم
از ۲۹ تا ۳۲ هفته برو
۳۴ هفته رفتم
من ۳۴ هفته رفتم
بهتره ۲۸ تا ۳۲ بری
واسه من خورد به این داستانا هی کنسل شد دیرتر شد
زودتر بری سبک تری راحت تر میتونی لباس عوض کنی و پز بگیری
من ک نرفتم چون شکم ندارم 😂
عکس بارداری یعنی منظورمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.