از برند های ایرانی شیشه شیرو پستونک چی خوبه؟

۳ پاسخ

بیبی لند طرح اونت بگیر بعد اگه شیرخشکی شد اونت بگیر

شیشه شیر فقط دکتر براون👌

من بیبی لند گرفتم گفتن خوبه دکتر براون هم خوبه ولی قیمتش بالاس یه شیشه شیر معمولی بگیر اگ استفادت شد مارک خوب بگیر چون از اول مارک گرون بخری شاید شیشه نیاز نشه

سوال های مرتبط

مامان صدف مامان صدف ۱ ماهگی