خانوما مارک شیشه شیر و پستونک چی خوبه

۱۲ پاسخ

مال من بیبی لنده

بی‌بی لند گرفتم

فعلا با بیبی لند شروع کن

اونت میکن خوبه

شیشه شیر اونت،پستونک بیبی لند

شیشه شیر بیبی سیل خوبه تو دنیا حرف اول میزنه پستونکم بیبس یا فریگ بگیر ،

فیلیپس اونت ارتودنسی

من دکتر براون گرفتم پستونکم بی بی لند

فعلا بیبی لند بگیر هم خوبه هم مناسبه شاید اصلا نینی نگیره

پستونک رو سری ارتودنسی بگیر من بیبی لند گرفتم و اونت دوستم هدیه داد. چون زود به زود عوض میکنم بیبی لند خوبه .
شیشه رو اونت گرفتم ولی شیشه های بیبی لند هم خوبن

من اونت خریدم

پستونک ارتودنسی گرفتم

سوال های مرتبط

مامان پسرام🩵😍 مامان پسرام🩵😍 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندقم دلوین مامان فندقم دلوین هفته پنجم بارداری
مامان ابولفضل مامان ابولفضل هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق 🐶 ودخملم مامان فندق 🐶 ودخملم ۲ ماهگی