دکتر بروان و اونت
من میخوام بی بی لند بخرم
من از دوروبریا ک بچه کوچک داشتن پرسیدم اونت و دکتر براون میگفتن خوبه،بعد من اونت گرفتم پیرکس برای شیشه شیر چون به نظرم از نظر بهداشتی بهتر تمیز میشه تا پلاستیک،پستونکم همون اونت مدل ارتودنسی گرفتم.
حالا معلوم نیس بچه ی منم اینارو بگیره یا نه
من برا شیشه شیر اونت خریدم
برا پستونک هم یومامی(ارتودنسی) خریدم
من نظرم دکتر براون هست تعریفشو زیاد شنیدم
بري دكتر براون ٢/٣تومني بخري اخرش بيبي لند ٢٠٠تومني رو بگيره😭
من شیشه شیر دکتر براون گرفتم و پستونک اونت
من هر دو رو هی اور شی خریدم
پستونک فریگ هم دوست دارم بخرم
فقط نمیدونم دوتا نوع رو میتونه بخوره یا نه
ایرانی بیبی لند
اونت و دکتر براون و مامی هم خوبه
من که هر دوتا رو اونت گرفتم
من هم شيشه شير هم پستونك اونت گرفتم خيلي راضي ام واسه اين يكي هم اونت ميگيريم چون سر شيشه اش شبيه ساز سينه ي مادر و بچه خيلي راحته باهاش
من طبق حرف مامانا پستونک اونت گرفتمو شیشه دکتر براون حالا دگ هر بچه یجوره
ی مدل بگیر اگر ی درصد اذیت کرد باز یچیز دگ میگیری
من فعلا بیبی لند گرفتم اگه به کوچولوم شیر خشک هم دادم میرمبراش شیشه شیر ضدنفخ میگیرم
برای دخترم بزرگم که شیر خشکی بود بیبی سیل گرفتم عالی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.