بهترینوول کن. یه چیزمعمولی بگیر شایدنی نی شیشه نگیره پستونک نگیره اگه دیدی گرفت اونوقت بروبهترینوبگیر
شيشه شير: هي اور شي ، فيليپس ، دكتر براونز
پستونك: فيليپس
بنظر من کل دنیای ی بچه شیشه شیرش و پستونک و پوشکشه ک حساسیت نده
بقیه خریدها برای دل خودمون و بین مردمه
بخاطر همین باید ب شیشه شیر اهمیت بدیم ک کولیک نده
منم هنوز نخریدم ولی بین اونت و دکتر براون یکیو انتخاب میکنم
شایدم برای بار اول از دوتاش خریدم ببینم با کدوم اوکیه
چون دوستان میگن چندتایی لازمه
پستونک هم بیبی لند طرح اونت بگیر
نی نی اینقد چیز میخاد که نمیشه چیز گرون گرفت
همون بیبی لند بگیر بابا
اونت حداقل دو تومنه بعد هرچند ماه باید عوض کنی
و یدونه هم کافی نیست چون در طول شب شیر میخاد من الان۴تا بیبی لند دارم😂
دکتر براون
من شیشه شیر اونت گرفتم
اگ بچه شیر خشکی نشد یا پستونک نخاس چی اینا ک میگن خیلی گرونه میمونه رو دست ادم
اونت خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.