من اونت گرفتم عزیزم
پستونک بیبی لند طرح اونت. شیشه دکتر براون
بستگی ب هزینه ای ک میخوای بکنی داره، اگه مشکلی نداری، پستونکشو هی اور شی بگیر چون یکسره تو دهن نینی و میمکه، از موم زنبور عسله!!! برا شیشه من خیلی بین اونت و دکتر براون تحقیق کردم، آخر ب این نتیجه رسیدم که اونت جدید با این ک آنتی کولیکه، ولی ب سختی ازش شیر میاد و فک نینی خسته میشه و پس میزنه و باید سرشیشه های سایز مختلف امتحان کنی!!! من دکتر بروان مدل اپشن پلاس خریدم ک شبیه سینه مادر و آنتی کولیک قویه!!
یومامی شبیه اونته خیلی قیمتش مناسب تره
برای دختر اولم بیبی لند خریدم واقعا عالی بود ولی کلا پستونک نگرفت
اونت من گرفتم پستونکم اونت میگیرم
وای منم خیلی دوس دارم بخرم😍
اول قیمت گم بخر یومامی بخر یا مارک قیمت گم شاید گرون بخری اصلا بچه نخوردش
اونت بگیره بچت دیگه هیچ شیشه شیری نمیگیره
من اول میخواستم اونت بگیرم ولی قیمتش بالاست و ممکنه اصلا بچه پستونک نگیره یا شیشه شیر نخوره بخاطر همین پستونک و بیبی لند گرفتم شیشه رو یومامی خیلی رضایت داشتن و مشابه اونت هستن
من احتمالا شیشه شیر اونت بخرم، پستونک چون معلوم نییت بگیرن یا نه و زود زود تعویض بخواد، ایرانی بیبی لند بخرم
من دکتر براون یا اونت خوبه
من اونت میخرم کیفیتش خوبه
من به پسرم دوسال یومامی دادم قیمت پایین کیفیت بالا خیلی شبیه خارجیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.