شیشه شیر بیبی لند بگیر اگه بچت شیشه گرفت بعد اونت یا براون بگیر
روروک منسوخ شده به پای بچه فشار میاد
پستونک هم اول یک چیز قیمت مناسب بگیر اگه گرفت بعد برو یک تومن هزینه کن
اگه توانشو نداری میتونی معمولیشو بگیری
شما قیمت اونت و دکتر براونز رو میگی
بی بی لند هم خوبه قیمتشم مناسبتر
روروئک معلوم نیست لازم بشه یا نه بعضی از بچه ها اصلا استفاده نمیکنن
من نگرفتم
کجای زاهدانی
شیشه شیر بیبی لند بگیر یکم ارزون تره از بقیه
پستونک هم یکی بگیر اگه گرفتن بعد دوتا براشون بگیر
روروئک ک فعلا استفاده نمیشه
به اینم فکر کنین که شیشه شیر هر سه ماه و سرشیشه هر ماه باید عوض بشه، ببین توان مالی داری این خرج رو در کنار پوشک و مولتی ویتامین و آهن داشته باشی؟
من از زاهدان خرید کردم خیلی گرون حساب کرد مغازه دار ساک بچه رو من از زاهدان ۲۴۰۰ خریدم مشهد مثل همون ۱۴۰۰ پیدا کردم
ست ۱۹ تیکه مارک بیبی ست بهم داده ۲۸۰۰ اینجا مثل همون ۲ میلیون
بیبی لند بگیر
من پستونک و شیشه دوتاش ۵٠٠نشدن😅
من بی بی لند گرفتم خیلی هم مناسب بود از دو سه نفر که زایمانم تازه کردم سوال کردم بی بی لند و راضی بودن یکیشون گفتدکتر براون گرفته دخترش قبول نکرده اخر رفته بی بی لند خریده
من روروئک خریدم۳تومن پستونکش۱۵۰۰ شیشه شیرشم۱تومن
روروک پاهای بچه رو پرانتزی میکنه
چيزايي ك لازمه بخر عزيزم بيشتر سيسموني استفاده نميشه
دیگ چ میشه کرد بچه خیلی خرجش بالاس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.