کدوم مارک شیشه شیر و پستونک خوبع؟

۶ پاسخ

شیشه شیر اونت سوپاپدارچندماه پیش گرفتم 1750
پستونک تکشم 750

اونت عالی و بی نظیر از بدو تولد مال پسرم اونته خیلی راضییم👌🏻👌🏻

اونت سوپاپدار

من بارداری اولم گرفتم پسرم اصلا هیچ کدوم رو یک لحظه هم تو دهنش نزاشت
این دفعه نمیدونم بگیرم اصلا یا نه
خودمم دوست ندارم شیشه وپستونک استفاده کنم
هروقتم پسرم رو مجبور بودم برا مادرم بزارم شیر میدوشیدم میزاشتم با شیشه نمیخورد ولی با قاشق میخورد🤦مامانم بنده خدا ی ساعت باقاشق ذره ذره بهش شیر میداد

میگن دکتر براون بهتره بازم نمیدونم منم

من اونت گرفتم عزیزم

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ❤️عشق مامان ❤️عشق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندقم دلوین مامان فندقم دلوین هفته پنجم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه 🩷🍒 مامان جوجه 🩷🍒 هفته بیستم بارداری