۷ پاسخ

نگا من با بی بی لند موافقم
چرا؟
چون قیمتش ارزونه سره پسره اولم هر دو سه ماه واسش عوض میکردم
حالا فک کن مثل اونت ۶۰۰. ۷۰۰ باشه
خدایی دلت میاد هر دو سه ماه ۶۰۰. ۷۰۰ پول بدی؟

شیشه شیرم پسرم تا ۵ماه شیره خودمو خورد شیشه ندادم
بعدشم گاهی میدادم همون بی بی لند و دادم

شیشه شیرهای گرون برا کسایی خوبه و از اول میخوان شیرخشک بدن
ک خب دکتر برون بهترینشه

من هم شیشه هم پستونک بی بی لند گرفتم

من شیشه بی بی لند گرفتم پستونک مینا بی بی

همون بی بی لند بگیر...
شاید بچه اصلا پستونک یا شیشه نگرفت....
اگر دیدی میگیره خواستی بیشتر هزینه کنی سه ماه بعد گرونش و بخر

من گرفتم ایشالا که خوبه تعریفشو شنیدم

من پستونکشو دارم خداکنه خوب باشه

تصویر

من برا دخترم خیلی استفاده کردم ماهی چندتا میخریدم

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ابولفضل مامان ابولفضل هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسرام🩵😍 مامان پسرام🩵😍 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسته پسر🐣🩵🐳 مامان پسته پسر🐣🩵🐳 هفته سی‌ام بارداری