نه اصلا پستونکش که خیلی سریش بزرگه پسر من عق میزد بهش میدادم چیکو گرفتم خیلی خوب بود
شیشه شیرشم انقدر سوراخش ریز بود. که منی که قدرت میک زدنم زیاده میک میزدم شیر نمیومد نوزاد که اصلا نمیتونست بخوره
اونت خریدم عالی بود
من شیشه شیر بی بی لند واسه پسرم گرفته بودم عالیه راضی بودم ازش
من برا پسرم همه مارکای گرونو خریدم اخر بی بی لند خورد بد نیست من راضیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.