مامان جانا پستونک و شیشه شیر بیبی لند خوبه؟

۳ پاسخ

نه اصلا پستونکش که خیلی سریش بزرگه پسر من عق میزد بهش میدادم چیکو گرفتم خیلی خوب بود
شیشه شیرشم انقدر سوراخش ریز بود. که منی که قدرت میک زدنم زیاده میک میزدم شیر نمیومد نوزاد که اصلا نمیتونست بخوره
اونت خریدم عالی بود

من شیشه شیر بی بی لند واسه پسرم گرفته بودم عالیه راضی بودم ازش

من برا پسرم همه مارکای گرونو خریدم اخر بی بی لند خورد بد نیست من راضیم

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر🐣🩵🐳 مامان پسته پسر🐣🩵🐳 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی
مامان دنیز🤰🏼🩷 مامان دنیز🤰🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فنقل❄️🧸 مامان فنقل❄️🧸 هفته بیست‌وپنجم بارداری