مامانا شیشه شیر بیبی لند خوبه یا پینو؟؟

۸ پاسخ

عزیزم من طبق تجربه م میگم
بی بی لند برای نوزاد مناسب نیست
چون نوزاد هنوز خیلی فکش قوی نیست و بلع بلد نیست
بی بی لند خیلی از سر شیشه ش میریزه،
من سه نمونه بی بی لند گرفتم و واقعا دخترم اذیت شد،

اونت شماره ۲ نوزادی گرفتم
طرح سینه مادره و بدون هیچ تقلایی گرفت.

من بیبی لند خریدم یدونه چون میخوام خودم شیر بدم اگر خدا بخواد و شیشه شیر به بچه نمیدم اگرم شیر خشک بخوام کمکی اولش بدم توی اون شیشه درست میکنم و با سرنگ میدم اینه که شیشه شیر گرون نگرفتم وگرنه اونت یا دکتر براون میگرفتم ، ولی فامیل ما دکتر براون خرید یدونه بیبی لند هم خریده بود الان بچش بیبی لند رو بهتر میگیره و دوست داره میگفت رفتم واسش هزینه کردم فسقلی زده تو کار حمایت از تولید داخلی😂

به نظرم اگه نمبخوای زیاد هزینه کمی انتی کولیک اونلی بیبی گزینه بهتریه

فکر میکنم دکتر براونز و اونت بهتر باشه

اولش بی بی لند بگیر دیدی اوکیه میخوره اونت بگیر

هیچ کدوم اگه میخوای یه هزینه متوسط کنی یومامی بگیر

ترجیحا اینو ایرانی نگیر

شیشه شیر خوب میخوای بدونه نفخ اونت بگیر

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر🐣🩵🐳 مامان پسته پسر🐣🩵🐳 هفته سی‌ام بارداری
مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ابولفضل🩵 مامان ابولفضل🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان یارا🎀 مامان یارا🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان قلب مامان قلب روزهای ابتدایی تولد